Aşırı yıpranmış saçlara ürünler Vol 1

Benim gibi saçlarınızı çok koyu bir renkten çok çok açık bir sarıya çevirdiyseniz, kısacası saçlarınızı hunharca katlettiyseniz  kozmetik reyonlarında gözünüz de eliniz de hep saç bakım ürünlerine kayacaktır. özellikle onarıcı, yeniden yapılandırıcı, kırılmayı önleyici, keratinli, boyalı saçlara, yıpranmış saçlara, taramayı kolaylaştırıcı, komple bakım ibarelerinden biri bile ürünü almaya sizi cezbetmeye yetebilir. Ne yalan söyleyeyim son aylarda benim durumum  aynen bu. Bende düşündüm taşındım ben gibi saçlarını yeniden kazanmaya kendini adamış arkadaşlara yardım edeyim dedim ve kullandığım birçok saç bakım ürününü yazmaya karar verdim.Şimdi öncelikle kullandığım tüm ürünlerde ortak özellik olarak düzenli kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Birde hem rejimin olumsuz etkilerinden kurtulmak hem de saçımızı, cildimizi ve bedenimizi güçlendirmek için düzenli olarak vitamin kullanmamız gerektiği kanısındayım. 

Saç Kremsiz olmaz

Eğer saçlarınızda boya varsa sakın şampuandan sonra saç kremi kullanmamayı denemeyin. Boyalı saç hangi renk olursa olsun ne yazık ki doğal yapısını ve esnekliğini yitiriyor. Elbette bu esneklik kaybı saçtan saça ve işlemden işleme değişiklik gösteriyor ancak ne olursa olsun boyadığınız saç artık doğal değil. Bu nedenle daha zor taranıyor, daha çabuk kırılıyor, nemini kaybettiği için elektrikleniyor, şekil almıyor ve çabuk kırılıyor. Bu konuda sizin en büyük yardımcınız doğal maskelerin yanısıra( en kısa zamanda uyguladığım doğal saç maskelerinden haberdar olacaksınız) saç kremleri. Ben yakın vadede Syoss saç kremini denedim. saç dediğin parlak olur düşüncesinden hareketle parlaklık veren çeşidinden aldım. şuan 4. uygulamayı bitirdim. Mucize beklemiyorsanız denemeye değer bir ürün. Saçı yumuşattığı kesin. Ayrıca saçınız kolay taranıyor, saçta kesinlikle ağırlık hissi bırakmıyor. Şampuanını da denemiştim ancak bana pek iyi gelmedi fakat kolay yağlanan saçlara sahip olan kardeşim Syoss şampuanlarından çok memnun.


Etiketler: , , , , , ,