28 Ağustos 2013 Çarşamba

Göbek eriten kür

Herkese günaydın bugün sizlerle göbeğe odaklanmak istedim. Ne kadar rejim yaparsak yapalım spor olmadan bizi terketmeyen göbeğimizi eritmek için çok iddialı bir kür keşfettim. Kür %100 etkili olduğunu ve sadece göbekten kilo kaybı yaşattığını iddia ediyor. Eh içeriği zor olmadığından ne kaybederiz diyerek yazmaya karar verdim. Üstelik zerdeçal gibi bir sağlık iksiri varken ne zararı olabilir değil mi? Kürümüzün bilimsel dayanağı ABD Tennesse Üniversitesi'nin araştırmaları. Bu araştırmalara göre yağsız yoğurt, göbek yağlarının %81 inin tek başına eritiyormuş. Ayrıca zencefil yağ yakıcı ve metabolizma hızlandırıcı özelliğe sahiptir. Zerdeçal hazmı kolaylaştırıp, ödem attırıyor ve tarçının da zayıflamaya yardımcı olduğu
bilimsel kanıtlanmıştır.

Gelelim kürümüzü nasıl yapacağımıza

Her öğün yemeklerden yarım saat önce 1'er çay kaşığı zencefil, zerdeçal ve tarçını 2 yemek kaşığı yağsız yoğurt ile karıştırıp tüketiyoruz.


34 yorum:

  1. zerdeçalın tadı nasıl acaba? ben kürlerle göbeğin gideceğine hiç ihtimal vermiyorum ama denemeye değer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zerdeçal zencefil kadar ağır ve keskin olmuyor ama renk katıyor çok

      Sil
  2. Bunu denicem hiç bi zaman karnı düz bi insan olamadım ya bu kz olur umarım :) Bana da beklerim canım blogun cok guzel...http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra banada sonuç bildir canım :) Seni zaten takipteyim paylaşımlar süper

      Sil
  3. Bende yarın başlıyorum. Umarım işe yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi düşün iyi olsun kesin yarayacaktır :)

      Sil
  4. her öğün yemek şart mı? paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki her öğün yiyoruz :) rica ederim

      Sil
  5. bende başlayacağım yarın doğumdan sonra göbüşüm öyle kaldı, inşallah işe yarar,,paylaşım için tşk.ler sen ne durumdasın devam ediyormusun bi faydasını gördünmü canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hayırlı olsun mutlaka başla derim ben şöyle söyleyeyim başladığımda 38 bedendim dün bayram için pantolon aldım veee 36 :) hemde cuk diye oturdu. Fakat tüyo vereyim mısır püskülü ve kiraz sapı çayı bence çok destekliyor olayı

      Sil
  6. ben mayıs 15 den beri bu karışımı yiyorum diyetsiyene gidiyorum 100 kilodan 82 kilodayım şimdi gerçekten faydası var arkadaşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melek hanım harika bir başarı sizi tebrik ediyorum sevgiler

      Sil
    2. toz halindemi yoğurtla karıştırıcaz

      Sil
    3. zerdaçal,zençefil ve tarçını toz halindemi kullanıcaz

      Sil
    4. Evet hepsi öğütülmüş olacak. Toz halinde

      Sil
  7. Bende iki gündür iki defa yemeye başladım. iştahı kesiyor .Kilolar gidermi bilmem.Ekmeği kesemedim ki yarım ekmek yemidimdir.Azimliyiz bir hafta sonra bakicam.

    YanıtlaSil
  8. çok merak ettim bende başlamayı düşünüyorum ne kadar uygulayabilirim bu kürü acaba

    YanıtlaSil
  9. çok kilolu değilim ancak sezeryan doğumdan sonra haliyle biraz göbecik var yarın başlamayı düşünüyorum inşaallah işe yarar ancak ne kadar süre uygulayabilirim bu kürü acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğinde zararlı madde olmadığı için ben uzun süredir uyguluyorum ilk 2 gün biraz gaz problemi oluyor sadece

      Sil
  10. Bü Kür nasil uygulaniyor yani yemekler nasil yeniliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemekleri abartmadan ama herşeyden yiyebiliyoruz. Egzersiz yaparsak daha faydalı oluyor

      Sil
  11. Yoğurt kürünun yanında karışık bitki çayları içilir mi lütfen cevaplarmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Evet bitki çayı tüketebilirsiniz . Ben mısır püskülü ve kiraz sapı içmiştim

    YanıtlaSil
  13. Bende iki gundur deniyorum bakalim nekdar devm etmeliyim

    YanıtlaSil
  14. Ben denicem inşallah işe yarar eski kiloma dönmek istiyorum. Bilgi için teşekkürler buarada :)

    YanıtlaSil
  15. ben bunu denedim gerçekten işe yarıyor.

    YanıtlaSil
  16. emzirenlerde yapabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emzirme döneminde yapmayın derim. Zerdeçal ve zencefil keskin baharatlar sütün tadını etkileyebilir

      Sil
  17. bu kürü kaç gün kullanacagız uzun süre kullanmak zarar verir mi sağlığıma?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun vade uyguluyorum bir problem yaşamadım.

      Sil
  18. isallah ise yarar.ben ne denediysem aksine kilo aldim. Belki yasin etkiside vardir. Spor yaptim. Ekmegi azalttim. Birki cayi.bu karisim ve corekotu cignedim ve sonuc. 2 kilo aldim. Psikolojik mi acaba yas 41. Bilgisi olanlardan cvp bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Haftada kaç kilo veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiden kişiye değişiyor ancak ben haftada 2 kilo vermiştim

      Sil
  20. 60 kiloyum sadece gobekten yana sikayetim var sadece misir puskuluyle kiraz sapi denesem ise yararmi

    YanıtlaSil