Sandaloz sakızı ile zayıflamak

Sandaloz sakızını yaklaşık olarak 2 ay önce duydum açıkçası bana anlatılanlar pek inandırıcı gelmemişti ancak denemeye değer buldum 15 günde 10 kilo vermekten bahsediyorlardı açıkcası buna hayır diyen bir babayiğit tanımıyorum . Hemen koştura koştura aktarın yolunu tutup 5 TL'lik sanırım 100 gram kadar sandaloz sakızı aldım. Arkadaşlar burada küçük bir uyarıda bulunayım size. Sandaloz sakızı almadan birkaç tane farklı aktardan fiyat alın. kilo vermek isteyen kadınların çaresizliğinden yararlanmak isteyen aktarlar ciddi yüksek fiyat biçiyorlar bu ürüne. bir aktarda kilosu 200 TL iken bazılarında kilosu 50 TL. Herneyse aldım
ancak bir ara tiksinip bıraktım ama tekrar başlamayı düşünüyorum. Elimde hala sandaloz sakızı var. Gelelim nasıl kullanıldığına . Sandaloz sakızı kullandığınızda hamurişlerinden uzak duruyorsunuz ancak kesinlikle ve kesinlikle tatlıya ağzınızı sürmüyorsunuz. Çaya kahveye bile şeker yok.  Fındık tanesi büyüklüğünde sandalozu havanda ezip toza dönüştürüyosunuz (yada ağzınızda çiğneyebilirsiniz, kum gibi oluyor). Her sabah aç karnına bu tozu yutup hemen ardından 1 bardak sıcağa yakın ılık suya 1 yemek kaşığı elma sirkesi katıp içiyorsunuz. Sandaloz Sakızı içeren bitkisel ürünler de piyasada satılmakta.

Etiketler: , , , , , , ,