Bergüzar Korel nasıl zayıfladı?

Ekranların sevilen oyuncularından Bergüzar Korel zaten güzel bir kadındı ancak son zamanlarda dikkat çekecek bir hızla inceldi daha da güzel oldu. Ekranlarda güzelliği ile dikkat çeken Bergüzar Korel nasıl zayıfladı  diye merak edenler eminim vardır. Aslında Korel'in zayıflama sırrı oldukça basit bir uygulama.
Nasıl zayıfladığını merak edenler için sırrını bizlerle paylaşan Bergüzar Korel, “Her akşam büyük bir su bardağına iki kuru kayısı ve bir ceviz koyuyorum, bir çubuk tarçın atıyorum. Gece baş ucuma koyuyorum. Sabah uyanır uyanmaz yüzümü bile yıkamadan ilk yaptığım şey o kayısı ve cevizleri yiyip, suyunu içmek oluyor”  şeklinde açıklamada bulunmuş.Şahsen suyun içinde bekletilen cevizin sabah kalkar kalmaz tüketilmesinin kolestorole iyi geldiğini biliyordum ama bu şeklini ve faydalarını ilk kez duydum. Bu arada denemeyenler için belirteyim. Cevizle birlikte bekleyen suyu içmek tüm gün ağzınızda tuhaf bir tat bırakabilir.

Etiketler: , , , , , , , ,