Demet Akalın nasıl zayıfladı?



Her zaman güzelliği ile dikkat çeken Demet Akalın, mucizevi bir şekilde 15 günde 5 kilo vererek dikkatleri üzerine çekti. Bu kadar kısa sürede 5 kilo vermeyi başaran Demet Akalın, mutluluğunu yine kendi tarzından oluşan bir cümle ile  belirtmiş. "Dipçik gibi olmanın dayanılmaz hafifliği içerisindeyim" diyen Demet Akalın, herkesin mutlu birer dipçik olabilmesi için  sırrını paylaşmış. Benim payıma da bu sırrı bilmeyenlere anlatmak düştü. Hadi bakalım hep beraber Demet akalın nasıl zayıflamış öğrenelim.
Kısa sürede kilo vererek eski fit görünümüne kavuşan Demet Akalın,  "Sabah, öğle, akşam karbonhidrattan fakir, proteinden zengin bir diyetle beslendim. Benim diyette bol protein ve sıvılar vardı. Karpuz kabuğu ve maydanoz suyunu çok lezzetli olduğunu düşünerek içtim. Ayrıca pasif jimnastik yaptım" şeklinde açıklama yapmış. Ayrıca sonradan Gülben Ergen'inde uyguladığı tarçın kürünü de uygulamış. Tarçın küründe sizlere 2 ayrı yöntem vereceğim. Ben sıcak çay şeklinde olanı denedim. İçerisinde de 2 adet karanfil attım. Tadı gerçekten diğer bitki çayları düşünüldüğünde muhteşem. Ayrıca demlenirken eve yayılan tarcın ve karanfil kokusunun insanı mutlu eden bir etkisi var. 

Buda benim tarçın çayım
Tarçın Diyeti Yöntem 1: Çubuk tarçını sürahiye koyup 1 gece bekletin ertesi gün içerisinde tüketin.
Tarçın Diyeti Yöntem 2: Toplam uzunluğu yaklaşık 60 cm olan çubuk tarçın 1 buçuk yemek kaşığı toz şeker 2 bardak su derin bir tavaya tarçınları koyup üzerine şekerini ve suyunu ilave edip ocağa alın.

Kaynamaya başlayınca altını kısıp 20-25 dakika kadar kaynatmaya devam edin. Bu süre sonunda yoğun bir rengi ve tadı olacaktır. Altını kapatıp soğuttuktan sonra cam bir kavanozda buzdolabında saklayabilirsiniz. Ayrıca kaynamanın sonlarına doğru karanfil atılarak da değişik bir tat elde edilebilir. Sonra bu demden içeceğiniz bardağın yarısına koyup üzerini kaynar su ile tamamlayarak afiyetle içebilirsiniz. İçerisine şeker yerine bir kaşık bal ilave edilerek de içilebilir.

Etiketler: , , , , , , , , ,