Göbek eriten kür 3. günüm

Evet arkadaşlar Göbek eriten kürde 3. günü tamamladım. İlerleme beni tatmin ediyor mu? Kesinlikle evet. Hatta o kadar memnunum ki bu kürden herkese duyurmak ve denetmek istiyorum :) Blogdan yetmedi facebook'tan oda yetmedi telefondan tüm sevdiklerime bu harika kürü anlatıyorum dilim döndükçe. Dün yazdığım postta mısır püsküllü kiraz sapı çayı ve tarçın çayı da tükettiğimi bu yüzden kürün tam etkisini kavrayamadığımı söylemiştim. Ben de dün farklılık yapıp bu çaylardan hiç içmedim.
Gün içerisinde tostta yedim, maalesef diyet bile olsa bolca kola içtim sıkmadım yani kendimi ama bolca su içtim bir tane de soda içtim.  sonuç mu? giden 600 gram daha. Küre başladığımda 50 Kg 100 gr başlamıştım şimdi 48 Kg 200 gr olarak devam ediyorum. Çok kilolu olmadığım için ufak tefek fazlalıkları vermem daha güç oluyordu açıkçası ama bu kür imdadıma yetişti. Hadi bakalım devam :)

Etiketler: , , , ,