Göbek Eriten Kür 4. Günüm

4 Gündür içimin dışımın aktar gibi olmasına aldırmadan göbek eriten kürde 4. günü bitirmiş olmak güzel olmasına güzel fakat 4. günüm durgun geçti. Ne aldım ne verdim anlayacağınız. Bu durum tartıya çıktığımda biraz hayal kırıklığı yaşatsa da sonra bu şekilde ara ara duraksayarak ( Tabi gerilemeden) vücudumun yeni kiloya alışması bana iyi gibi geldi siz ne dersiniz?
Bu arada dün almamış olmam aslında mucize sayılabilir. Sağlam bir kahvaltı, aralarda kepekli ekmekten ekstra kaşarlı tost(lar), miktarı hem göz hem karın doyuran pilav, zeytinyağlı barbunya... Ayrıca evde yoğurdum az kalmıştı o yüzden sadece 1 kere yedim yoğurtlu karışımdan. Sanırım yoğurt kürüne fazla güvenip kendimi biraz saldım :) Bugün en sıkısından devam edeceğim.  Bu arada yağsız yoğurdum yeterli olmayınca ve çevremde bulamayınca yağsız yoğurdumu kendim mayaladım. Ben yoğurdumu yoğurt yapma makinesi ile mayalıyorum inanın tadı ve lezzeti çok çok özel oluyor.






Etiketler: , , , , , , , ,