İddialı kadınların görkemli kokusu: More by Demi EdP

Oriflame'nin kalitesini Türkiye'de var olduğu uzun yıllar sebebiyle zaten nesilden nesile biliyoruz. Kozmetik seven, bakımlı olmak isteyen herkes hayatı boyunca mutlaka en az bir tane Oriflame ürünü kullanmıştır. Kimimiz bir parfümüne, kimimiz rujuna ya da maskesine hayran olmuştur. Kimimiz ise tüm ürünlerine vurulmuştur Oriflame'nin. Benim gibi...
dediğim gibi Oriflame çatısı altında ki her ürünü severim ama benim için bir parfüm vardır ki vazgeçilmez. More by Demi EdP: İddialı, kalıcı ve çok kadınsı bir parfüm. Adeta benimle özdeşleşti bu koku. O kadar kalıcı ki nereye gitsem yeni sıkmışçasına üzerimde taşıyorum notalarını. Etkileyici Tahiti ylang-ylang notaları, zarif yasemin ve kremsi sandalağacı  notaları ile baştan çıkartan yanımı keşfediyorum her gün. Hayran olduğum Demi Moore'un asalet ve  güzelliğini adeta teninizde hissetmek isterseniz 50 ml için piyasa satış fiyatı 79.90 TL. Bu parfüm ile Nereye giderseniz gidin 
''Ben burdayım' diyeceksiniz. 

Etiketler: , , , , , , ,