Kozmetik Tutkunu sordu ben cevapladım :)

Biliyorsunuz Kozmetik Tutkunu çok güzel bir etkinlik çerçevesinde blog sahiplerinin birbirlerinden haberdar olmasına ön ayak oldu. Kendisine çok teşekkür ediyorum ve lafı uzatmadan soruları yanıtlamaya geçiyorum.


1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? (İsim yazmak zorunda değilsiniz, fakat şehir belirtmenize sevinirim.)
Herş eyden keyif almaya çalışan, monotonluktan nefret eden, biraz melankolik biraz neşeli, harika bir eş ve çok tatlı bir kız çocuğuna sahip eski bir gazeteciyim. 
İstanbul'da yaşıyorum.
2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 
Bu mim taze bloggarlara hitap ediyor ancak benim blog mazim ne çok eski ne de çok yeni. Daha önce farklı bir adreste yazıyordum. Uzun bir süre uzak kaldıktan sonra 
farklı bir alanda yazmaya yeniden başladım. Sanırım gazeteciliği geride bıraktıktan sonra yazdıklarımın okunmasından hoşlanıyorum. Yeni arkadaşlıklarda çok keyif veriyor. Blog
3- Blog içeriğin nedir ? 
Adından da anlaşılacağı gibi tamamen diyet ve formda kalma önerileri, egzersiz programları, nadirde olsa zaman zaman denenmiş güzellik kürleri
4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ? 
Aslında dizi ve televizyon eleştirileri beni daha çok mutlu ediyor ama son zamanlarda dizi izlemeye pek fırsat bulamıyor dolayısı ile yazamıyorum. 
5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir 
Kitaplarla aram hep iyi olmuştur ancak bazı geçiş dönemleri yaşayıp birbirimizden uzak kalmak zorunda kaldığımız dönemler oluyor. En son The Walking Dead- Yürüyen ölüler'i bitirdim. Dizi tatildeyken pek kesmedi beni ama:)
6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun? 
Modayı çok yakından takip ettiğim söylenemez. Belli bir tarzımda yoktur. Ruh halime göre giyinmeyi seviyorum. Bazen aşırı şıkır şıkırken bazen bir eşofman, bir t-short, bir kot ceket beni fena cezbediyor.
7-Peki ya kozmetik deyince ? 
Bu da moda gibi anıma göre değişkenlik gösteriyor. Bazen fondoten dahil full makyaj, bazen sıfır makyaj. Ama kozmetik ürünlerinin özellikle ambalajları beni cezbeder. Kokuları çok önemli benim için.
8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın? 
Türkü, arabesk ve fantazi harici hemen hemen her tür dinlerim. Gökhan Türkmen benim için yükselişte.
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun?
Blog alanımla ilgili her türlü bilginin yer aldığı birikimli bir mecra olmasını istiyorum.  
10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence? 
İyi bir blogger olmak ile ilgili öneride bulunacak durumda değilim ancak bana göre sabırla yazmak ve devamlılık önemli.
11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ?
Ne yazık ki blog sahiplerinin birbirleri ile atıştığını, tartıştığını, karaladığını görmek beni üzüyor. Yükselmeye çalışmak için çekememzlik yaşanması bana göre değil. ne demişler hayat paylaştıkça ve yardımlaştıkça güzel.
12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 
Açık söylemek gerekirse etkinlikten bir beklentim yok. Bu etkinlikte bulunmamın tek sebebi başından beri severek okuduğum Kozmetik Tutkunu'nun yanında bulunmak. Yeni bloggerlardan
haberdar olmak ise hoş bir artı.
13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin ? 
Fırsatım olduğunda neden olmasın?
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin? 
Merhamet, alçakgönülülük ve samimiyet- İnatçılık- zaman zaman fevrilik- maymun iştahlılık
15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ?
Bu etkinliği sevdim ben bir adım ötesi belki yüz yüze görüşme olabilir.