L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil

Saç bakım ürünlerinde bana göre her zaman bir tık ötede olan L'oreal, bu fikrimi perçinleyecek harika bir ürün daha çıkarttı. L'oreal Paris Elseve Extraordinary Oil eminim bir çok blogda karşınıza çıkmıştır ancak ben bir ürünü uzun süre kullanmadan etkilerini paylaşmak taraftarı olmadım hiç. O nedenle resimden de anlayacağınız gibi L'oreal Elseve Extraordinary Oil'e ait şık cam şişenin içerisindeki ürün yarılanınca yazmaya karar verdim. Hiçbir üründe olduğu gibi L'oreal Elseve Extraordinary Oil etkileride bıçak kadar etkili olmayacaktır fikrindeyim.
Raflarda yerini aldığı andan itibaren kullanmaya başladığım L'oreal Elseve Extraordinary Oil'ün 2 ayrı çeşidi bulunuyor. Ben saçlarım boya nedeniyle aşırı yıprandığı için boyalı saçlar için saç rengini kusursuzlaştırıcı olanı tercih ettim. memnun kaldım mı? Kesinlikle evet. 6 farklı türde ve hepsi de birbirinden değerli çiçek özleriyle zenginleştirilmiş bir içeriği sahip olan L'oreal Elseve Extraordinary Oil, benim çok dikkat ettiğim bir özelliğe sahip. Saçları asla ağırlaştırmıyor. Saçlarımın aşırı yıpranması nedeniyle son zamanlarda pek çok ürün kullandım ve çoğunun saçlarımda yağlı bir tabaka bıraktığını üzülerek farkettim. L'oreal Elseve Extraordinary Oil ise saçlarımda banyo sonrası, yada şekillendirme sonrası kullansam bile yağlı bir etki bırakmadı. Ne yalan söyleyeyim ilk kullanmaya başladığımda bırakacağı yağlı tabakadan çekindiğim için sadece banyo önceleri saç boy ve uçlarında kullanıyordum. Fena yanılmışım. L'oreal Elseve Extraordinary Oil'ün sevmediğim tek yanı ilk sürdüğüm anlarda burnuma çarpan hafif alkol kokusu ama o da kısa sürede kayboluyor. Farklı kullanım şekilleri var. Uygulama şekillerinin her birini denemenizi şiddetle tavsiye ederim.


* Yıkama öncesinde:  yıpranmış, mat ve kırılma sorunu olan saçları besleyip, bakım yapması,




* Yıkama sonrasında ıslak saçlara uygulandığında: parlaklık, dolgunluk, saçların kolayca taranması,




* Güneşlenme ve deniz öncesinde; tuz nedeniyle saçlarda kuruluk oluşmaması ve saçların nemini koruması için,




* Fön öncesinde nemli saçlara uygulandığında: ısının vereceği zararı en aza indirerek, saçlarda ipeksi yumuşaklık hissi yaratıyor

Pangea'dan harika bir vücut Losyonu kazanmak isterseniz çekilişe burdan buyrun

Etiketler: , , , , , ,