Mim'liyorum

Mim'lenmeyi çok seven bir blogger olarak beni mimleyen arkadaşlarımı asla yanıtsız bırakmam ve mim olayının birçok dostluğa kapı araladığını tecrübelerimle bilirim.
Çünkü mim yazılarını okuyarak daha yakından tanıdığımız blog yazarlarından içlerinde kendimize yakın hissettiklerimizi bulmak kolay olur. Bu zamana kadar hep siz sordunuz ben yanıtladım. 
Şimdi soru sorma zamanı bende umarım yanıtsız bırakmazsınız. Sevgiyle kalın :)

Bloğunuzun adı ve linki: Sende İncel http://sendeincel.blogspot.com
Ne kadar süredir blog  yazıyorsunuz: Daha önceki dönemleri sayarsak 3 yıldır blog dünyasındayım ancak, kızımın okulu iş, güç derken uzun bir ara verdim ve işte yine buradayım . Sanırım blog yazmak insanda 
alışkanlık halini alıyor. Sahne tozu yutmak gibi olsa gerek. başladınız mı bırakmak çok zor. Hoş bir tiryakilik:)
Kilo problemi yaşadığınız zamanlar oldu mu? : Minyon bir yapım var. Bu bazı açılardan hem iyi hem de kötü bir durum. Minyon olduğunuz için yaşınızı asla göstermiyorsunuz ama madalyonun diğer tarafında 2 kilo alsanız fazlasıyla belli oluyor. O nedenle her zaman dikkat etmek zorunda kalıyorum.
Yakın zamanda 2 ayda 7 kilo vermiş biri olarak hala dikkat halindeyim.
Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz? : Ben en çok yürüyüş yapmaktan sonuç aldım. Günde en az 5000 adım yürüdüm. Tatlılardan uzak kaldım. sandaloz sakızı kullandım. Form çayı tükettim.
hayatınızın bir döneminde hiç zayıflama hapı vb destek ürünleri kullandınız mı? kesinlikle hayır. Kimyasallara karşıyım. destek ürün olarak sadece termal kemer ve termal şort kullandım.
Güzelliğinizle ilgili uyguladığınız düzenli bakım kürleri var mı? Ben hep doğal yollara başvurdum. öncelikle cildin temiz kalması çok çok önemli. Cildimi 1 salatalık suyu ve bir ölçü taze sütü karıştırıp onunla temizlerim. Maya maskesinden asla vazgeçmem.Saçlarıma haftada bir zeytinyağ+yumurta sarısı maskesi yaparım. Yüzüme 2 haftada bir yumurta akı+limon maskesi ve dermokil kil maskesi yaparım.
vazgeçmeyeceğiniz kozmetik ürünleri : Oriflame Tender Care, Dermokil kil maskesi

mimlendiniz::) Biricit, kozmetik tutkunu, Fatma Damyan, Kristakozmetik, pembemavi, Kırmızı Lale, kardeşler nikah şekeri, İzmirden lezzetler

Ayrıca yapmak isteyen herkes davetlidir

Etiketler: , ,