Zayıflamak için aktara koştum


Zaman zaman doğal bitkilerin zayıflatıcı etkisinden sizlere bahsediyorum. Zencefilin, zerdeçalın zayıflatma etkisinden, yeşilçay ve adaçayının yağ yakan özelliğinden, tarçının zayıflattığından,  keten tohumu olmadan olmayacağından ya da kiraz sapı ve mısır püskülünün kilo kontrolüne etkilerinden duyduklarımı, bildiklerimi sizlerle paylaşıyorum. Düşündüm ve dedim ki sadece paylaşmak yetmez veee soluğu en yakın aktarda aldım. neler mi aldım?
Zencefil (Toz halinde aldım çünkü zaman zaman limon suyu ekleyerek çay yapıp içiyorum hem soğuk algınlığına etkili hem de metabolizma hızlandırıyor), zerdeçal, ödem söktürmelik mısır püskülü ve kiraz sapı, yağ yakmamı kolaylaştıracak yeşilçay,  metabolizmam hızlansın diye adaçayı, tarçın diyeti yapmak için çubuk tarçın, Sabah sindirim sistemime yardım etsin diye keten tohumu. Eminim çok ama çok işime yarayacaklar. Her gün biri ile ilgili bir post yazacağım. Sizlere yardımcı olacağımı düşünüyorum.

Bu arada aktara gidip deli gibi para dökerek fazla fazla almanıza gerek yok. Ben her birinden 2'şer TL'lik aldım aktarım torpil mi geçti bilmiyorum ama koca koca torbalarda oldu diyebilirim :) 






Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , ,