Flormar Matte M03

Flormar'ın Matte serisini çok beğendiğimi, aynı serinin M08'ini yorumlarken yazmıştım. Bu kadar severek kullandığım serinin tek rengi ile sınırlı kalmak olmazdı elbette. Bugün kızımın veli toplantısına giderken tecih ettiğim oje Flormar Matte M03. Tonu tam sonbahar ve kış aylarının yarattığı hislere uygun. Yoğun matlıkta koyu gri renge sahip olan Flormar matte m03 yine başarılı bir matlık sunuyor kullanıcısına.  Ben 2 kat kullandım ancak tek kat sürerek de  tatminkar bir sonuç elde edebiliyorsunuz.

Oylarınıza Talibim 
Şuan 'En Çalışkan Blog' kategorisinde yarışmacıyım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar. Oy vermek kesinlikle ücretsiz ve sadece 1 dakika sürüyor. Benim için 1 dakika ayırırsanız çok mutlu olurum. 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/58034.htm Teşekkürler

Etiketler: , , , , , ,