Gratis'ten Benri Rose Dream

Her türlü güzel kokuya hayran olan biri olarak geçriğimiz hafta Gratis alışverişim sırasında rastladığım Benri Rose Dream ile sizleri tanıştırmak istiyorum. Benim için yaşadığım çevrenin konforu kadar güzel kokuyor olması çok önemli.
Kullandığım oda kokularının markasına aslında fanatik bir duyguyla bağlıyımdır asla değişiklik yapmam diye düşünürken (Yıllardır Yumoş spring kullanırım) beni kokusu ile büyüleyen bu ürün kalıcı bir gül kokusu sunuyor. Kişisel bakım marketi Gratis'in markası olan Benri oda kokularının arasından ben Rose Dream olanını seçtim. Hem doğal hem uzun süre kalıcı hem de uygun fiyatlı bir ürün. Ben 6 TL'ye aldım.  Deneyin pişman olmayacaksınız.
Oylarınıza talibim
Şuan 'En Çalışkan Blog' kategorisinde yarışmacıyım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.  oy vermek kesinlikle ücretsiz ve sadece 1 dakika sürüyor. Benim için 1 dakika ayırırsanız çok mutlu olurum. 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/58034.htm Teşekkürler

Etiketler: , , , , , ,