Kondisyon bisikleti ile zayıflamak


Kondisyon bisikleti ile zayıflamak mümkün mü? Egzersiz tercihimiz kondisyon bisikleti kullanmak ise nasıl bir program hazırlamamız daha uygun olur? Tüm bu sorulara yanıt aradım ve sonuçlarını paylaşmak istedim. Bundan sonra sizlerle zaman zaman evde aletli ya da aletsiz egzersiz yöntemlerini paylaşacağım. Bunların ilki egzersiz aletlerinden biri olan kondisyon bisikleti ile zayıflamak. Ben bu yöntemi çok seviyorum çünkü televizyon karşısında bisiklet sürerken zamanın nasıl geçtiğini unutuyorum. Sizleri bilmiyorum ama ben sadece spor yapmaya odaklandığımda zaman geçmek bilmiyor ve çok sıkılıp bazen yarıda kesiyorum hareketleri. Kondisyon bisikletiyle ise spor yapmak bana eğlenceli geliyor özellikle televizyonda takılacağım bir program varsa. Tek dezavantajı alışana kadar poponuz biraz acıyor:) Peki Kondisyon bisikletiyle zayıflamak istiyorsak nelere dikkat etmemiz gerekiyor? 


-Düzenli yapılan bisiklet egzersizi dayanıklılığınızı arttırır ve egzersiz sırasında beyninize mutluluk hormonu salgılanıyor. Böylece mutlu mutlu kilo veriyoruz
-Egzersizlerin 30-45 dakikalık süreyle yapılması gerekir. Haftada düzenli olarak 3 gün ayrılmalıdır. Bu şekilde yapılırsa vücudun kalori yakmasıyla birlikte sıkılaşması da sağlanır. 
-Zayıflamaya yardımcı olarak bisiklet kullanmak için en uygun zaman ise yemekten en az 2,5-3 saat sonra yapılması gerekir.
-Tempolu ve düzgün bir kullanımla yaklaşık olarak saatte 400-600 arası kalori harcayabilirsiniz.

Etiketler: , , , , , ,