Narecza'dan mutlu eden hediyeler

Cuma günü kapımı çalan kurye bana beni mutlu eden bir paket getirmiş. Narecza.com'un harika hediyeleri ile dolu olan bu pakette özellikle çok merak ettiğim Bioderma Sebium H2O, çok beğendiğim bir marka olan Dermokil'in el kremi ve denemek için can attığım, özellikle kış günlerinin olumsuz hava şartları nedeniyle cansızlaşan cildimin ihtiyaç duyduğu Diadermine Arındırıcı Peeling bulunuyordu.
Bu arada dermokil el kremini sürdüm ve defalarca suya girmesine rağmen ellerim yumuşaklığını ertesi güne kadar korudu. Daha uzun süreli kullanımlarım sonucunda ürünler hakkında detaylı yazılarımı  hazırlayacağım. Bana çok güzel bir jest yaparak gülümseten Narecza.com'a teşekkür ederim.

Oylarınıza Talibim
Şuan 'En Çalışkan Blog' kategorisinde yarışmacıyım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.  Oy vermek kesinlikle ücretsiz ve sadece 1 dakika sürüyor. Benim için 1 dakika ayırırsanız çok mutlu olurum. 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/58034.htm Teşekkürler

Etiketler: , , , , , , , , ,