Şınav çekerken asistan ister misiniz?

Şınav çekmek zor ama çok etkili bir egzersizdir. Zor geldiğinden midir bilemem ama bana hep sıkıcı geldiği için şınav çekmeye yanaşmıyordum. Şınav mı çeksem yoksa çektiğim skorumu mu saysam bilemez haldeyken bir asistan edindim kendime.
Ben şınav çekerken o sayıyor, bana 40 gün boyunca antrenörlük yapıyor.
Üstelik asistanım bu hizmeti ücretsiz yapıyor. Her sayıda kulağımı tırmalamayan bip sesi ise beni sanki daha fazla motive ediyor. Yakın zamanda  keşfettiğim android uygulamasından bahsediyorum. Bu uygulama sayesinde şınav çekerken sayı saymak zorunda kalmayacak ve sesli uyarı sayesinde yere yeteri kadar yatıp yatmadığınızdan emin olabileceksiniz. Üstelik cihazınıza dokunmak gibi herhangi bir müdahaleye bile gerek yok. Ayrıca cihazdan dinlediğiniz radyo ve ya müzik çalar sayaç uyarı sesinden etkilenmeyecektir. Tek yapmanız gereken şınav çekerken cihaza yeterince yaklaşmak. Uygulamanın içerisinde 3 farklı seviyede 40 gün sürecek olan kullanışlı bir antrenman programı da mevcut. Programın sonunda ne kadar geliştiğinize kendiniz bile inanamayacaksınız.  Şınav asistanı uygulamasını Google Play hizmetlerinin Sağlık ve Form Koruma bölümünden ücretsiz indirebilirsiniz.
Oylarınıza talibim
Şuan 'En Çalışkan Blog' kategorisinde yarışmacıyım desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar. 
oy vermek kesinlikle ücretsiz ve sadece 1 dakika sürüyor. Benim için 1 dakika ayırırsanız çok mutlu olurum. 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/58034.htm Teşekkürler

Devam eden 2 çekilişime katılmak için tık tık

Etiketler: , , , , ,